01 Disember 2010

Selamat Bulan Disember!

Hari ni dah masuk bulan 12~ Apa yang aku syok sangat ni? Aku bukannya budak sekolah yang masih seronok mengecapi nikmat tidur melebihi 12 jam. Yela,dah tak sekolah bolehla bangun lambat,ye tak? Huhu..
Anyway,aku sendiri pun tak tau awat aku gembira terlebih ni. Sempena hari pertama masuk bulan 12 ni,aku nak kongsikan 12 fakta menarik yang mungkin ramai orang tak tau.




1 - 70% manusia yang miskin di muka bumi ini adalah wanita


2 - Perkataan yang paling ditakuti oleh setiap lelaki di dunia adalah - "Kita perlu berbincang tentang hubungan kita"


3 - Ketawa boleh menurunkan berat badan


4 - Kira2 80% gambar yang ada di Internet adalah gambar wanita bogel!


5 - Tempat untuk melakukan seks yang paling biasa adalah dalam bilik tidur. Yang kedua adalah dalam kereta.


6 - Bau vanilla boleh menaikkan shahwat golongan tua


7 - Cacing tanah ada 5 jantung


8 - Bibir adalah 100 kali lebih sensitif dari hujung jari tangan.


9 - Perkataan Inggeris yang mempunyai huruf dari A hingga F adalah 'FEEDBACK'


10 - Setiap manusia akan berkongsi tarikh lahirnya dengan 9 juta manusia lain


11 - Undang2 di India membolehkan manusia berkahwin dengan anjing secara sah


12 - Kucing yang berumur 3 tahun adalah sama dengan manusia yang berumur 21 tahun. Manakala 8 tahun seperti 40 tahun dan 14 tahun seperti 70 tahun umur manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan