06 April 2011

Bercakap Sorang-sorang

Kali ni aku nak cakap sorang2. Korang tak payah komen ok. Macam post2 sebelum ni ok. Yang komen pun sorang dua ja. Haha.. Tapi kalau nak komen gak,komen ja. Aku balas ja nanti ok.

1st of all,aku nak cakap sikit pasal post2 aku sebelum ni. From now on,aku TAK AKAN lagi post entri2 yang berunsurkan homoseksual. So aku akan delete entri2 lama yang yang da kaitan dengan gay tu ok!

Then kalau korang yang selalu jenguk2 blog aku ni,mesti perasan chatbox aku yang lama dah ilang kan? Sekarang dah tukar baru. Feel free to say anything or everything! Aku akan sedaya upaya balas ok~

Lagi pasal meng-follow blog. Aku tak kesah sangat pasal bilangan follower sebab aku cuma nak orang yang betol2 berminat je follow blog aku. Tak mo la follow blog aku sebab nak suruh follow blog dia balik. Yup,maybe aku akan follow,tu pon cuma kalau aku rasa menarik la.

Lagi nak cakap apa ek? Owh ,satu lagi. Aku akan mula update entri bertemakan fashion. So nantikan ek~ Maknanya sekarang blog aku ni akan bercakap pasal diri aku,music dan fesyen.

Itu jelah dulu buat sementara ni. Harap2 korang boleh add facebook aku . Eh,apa kaitannya? Haha~ Adios!

~NA~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan