16 Januari 2011

Orientasi? Perlu ke?

Lamanya baru aku dapat update blog aku ni~!!!
BTW,mesti korang nampak kan header hodoh blog aku kat atas tu? So aku nak mintak simpati pada korang yang mempunyai simpati please rekakan header baru untuk blog aku ni~!
Kalau korang setuju,sila pm aku di FB atau komen je dekat entri ni..


Hensemnya aku~ LOL

Intro sememangnya takde kena mengena dengan tajuk.

Okay,entri sebelum ni aku ada cakap nak tulis pasal minggu orientasi aku kan? Well,nothing special. Juz ada nyanyi2 + lakonan je.. Aku tak terlibat pun sebab malas. LOL

Anyway,aku nak tanya pendapat korang. Perlu ke ber-orientasi ni?

Bagi aku. Sememangnya perlu. Untuk nak kenal2 terlebih dahulu sebelum memulakan pengajian. Nanti tak la ada yang keseorangan. Betul tak?

Ok2,sementara korang nak spill out idea korang tu,aku nak tunjukkan gambar2 aku dengan kawan2 baru aku semasa di kolej. LOL. Sememangnya lari topik ni!

Dino berlagak diva. Padahal aku lg hensem dr dya. LOL


 Sapa ntah kat depan tuh?? Diikuti dgn Nikki , Dino & Sam


Berdiri dari kiri : Aku,Sam,Nikki,I'i,Dino,Bad,Mok
Duduk dari kiri : Angah,Dol,Fazli,Eddy

Walaupun gambar2 ni takde kena mgena tapi aku nak cakap kat sini adalah dengan orientasi aku dapat kenal dengan lebih rapat dengan diorang ni. Ada ramai lagi budak perempuan sebenarnya tapi tak snap pun pic diorang,huhu..

Kesimpulannya,orientasi adalah perkara wajib bagi setiap permulaan agar semuanya dapat bersatu. Weeooow!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan