28 Oktober 2011

My Favourite Guy In FB

Well , hi guys ! Kita bertemu lagi ! Da macam rancangan tv plak . Okelah , straight to the point . Kali ni aku na tulis pasal kawan2 lelaki dalam FB yg paling suka . Bukan suka dr segi cinta ea . Just suka berkawan . Utk versi girl pulak , aku akan tulis lepas ni ea . Btw , sori aku da guna pics korang tanpa kebenaran !


Lawa dak ? Haha !

10 - Daq Selalu Hepi

Tak tawu la knp nama dya camtu . Maybe sebab dya selalu hepi la kot , kan ? Isnt he cute ? XD . Dya selalu like status aku . N aku pun selalu like status dya . Haha !

9 - Muhammad Ikhwan

He got a great voice ! Korang dengar mesti cair punya , haha !


8 - Darius Muhammad

Yang ni rasanya ramai org kenal kot ? Ramai org ckp dya sombunk , tapi hes oke actually . Better kenal dulu sebelum say something not nice bout him oke ? :D

7 - Fer Kachak

Rakan seangkatan Darius . Perangai rasanya lebey kurang ja cam Darius . Haha ! XD

6 - Safuan Rosli

Yg ni memang betul2 nice . Selalu gak buat aku gelak bila chat dgn dya . N nama dya selalu dok ubah2 . Kejap Bengang Maa , kejap nama sebenar . Hurmm ...


5 - Muhammad Qayyum

Juga org yg aku selalu dok main twit2 . Haha , dya adalah org yg selalu up-to-date dgn dunia hiburan Hollywood . Isnt it nice ?

4 - Prince Damien Ridzuan

Adakah dya ni real prince ? idk . But aku suka baca n like status dya . Kinda nice !

3 - Amran Ab Talib

He's so nice ! Selalu sokong status2 aku . Sorry , but aku ta tawu umur dya . But who cares , right ?

2 - Shukry Halim

Kalau korg nak tawu , antara ramai2 fren kt fb , aku paling suka baca status dya ni . Always made my day . Kelakar dowh !

1 - Syed Taqiyuddin Al-Edrus

Actually aku penah jumpa dya ni sekali . Hes really nice . Selalu bg nasihat kat aku . Pendek kata , dya ni sangat baik .

Thats all guys . Tak tawu mana dtg idea aku na tulis benda macam ni . Haha , edisi girl maybe esok ea . Bubye !

~ NA ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan