13 Disember 2011

Manic Monday ~ !

Actually bila tulis tajuk camtu , aku sendiri pun tatau apa maksud MANIC tu , tp bunyi macam ada gu dengan Monday , so I just type it .

Well , back to the real story . Entri sebelum ni aku ada cakap yg aku na outing Isnin kan . Aku jugak ada cakap yg aku na tulis pasal outing tu . Oke , kalau korang berminat na baca , teruskan la baca ea . Huhu .


Sebelum tu , biar aku tunjuk dulu muka2 yg kuar outing sama2 . Kawan2 baru aku , kecuali Eyma :

 Eyma

 Yazeed

Dalila

Actually , aku ada ajak lagi sorang member aku , tapi dya ta boleh pegi coz katanya PakCik dya kemalangan . So kena rush gi hospital .
Oke , jom  mula . Kitorang mula gerak kira2 dalam pukul 10.30 la jugak . Mula2 plan dalam pukul 9 da na kuar tao , tapi disebabkan aku TERbangun lewat , jadi lewatlah sikit ! Yang si Dalila tu pun last2 minit aku ajak , nasib baik dya bersiap cepat . Huhu .

Disebabkan gi jemput2 diorg semua , kami sampai la Alor Star pukul 11 lebih . Mula2 kami pi melantak dulu kat food court kat City Plaza . Lepas makan kami pi men game . Game kegemaran aku ? Ini dya :

Game baling2 bola . Haha . Kami lontar punya lontar sampai bola pun terpelanting kuar . Tapi sekarang aku da bosan main benda ni . Level sikit n senang sangat . Tapi still enjoy . Bak kata Dalila - LAWAK GILA !

Ni plak game feveret Eyma -
Basketball ! Tapi main ta penah lepas stage 2 . Haha . Kami kumpul token , last2 tau apa hadiah yg km dapat ? Tisu 8 bungkus ! HAHA ! Oke la tu , mmg kami memerlukan tisu .

Then kami pi main bowling plak . Here's the result :

E - Eyma
D - Dalila
N - Naufal
Y - Yazeed

Memang susunan dah elok gila tu . Markah pun tersusun je . Actually kami ada rakam video . Aku ingat na upload tapi saiz besar sgt . Dah banyak kali try , nak tunggu punya la lama . So aku batalkan je niat tu . Maybe nnti bila line laju , baru aku upload kot .

Lepas main bowling kami pi karaoke . Kat tempat nama apa ntah , aku ta ingat . 2 jam terus . Mula2 ingatkan 2 jam pun ta puas lagi , tapi bila da sejam masing2 semput . Suara pun da lari coz lama ta nyanyi , tekak pun sakit dgn segeranya . Huhu . Masa karaoke ni si Dalila tu blah coz ada urusan or something like that .

Sudah karaoke , suara semua dah tadak , kami pi dekat ICT Alor Star , lompat sana , lompat sini . Snap pic . Lepas tu pi makan McD dekat Star Parade . Best sebab Yazeed belanja , huhu . 

Owh , sebelum ni aku da cakap kan nak pi main kasut roda . Ta jadi coz masa ta mengizinkan + Yazeed cakap tabest . So cancel je terus .

Tu je la outing aku . Ta sampai malam pun . Ingat nk pegi kayuh bot kat tasik tapi ta jadi sebab nak hujan . Masing2 pun da letih . Owh , lupa plak . Last skali aku n Eyma gi pasar malam dekat dgn umah Yazeed . Haha . Lepas ni dah susah nk jumpa diorg ni . I hope wa can do it again soon . Love u guys ! XD

Anyway , aku dah upload pic dkt FB aku . Aku dah set to public , so semua bole tgk . Klik sini .

Itu je la kot . Next entri , aku nk share something dgn korang . Huhu . Just wait n see . Da ~

~ NA ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan