15 Januari 2012

Cara Aku Minum Coke

Walaupun ramai org cakap coke ni macam harpix , boleh merosakkan usus kita , bla3 tapi aku ttp suka minum . As long as ta haram , apa salahnya kan . Actually bukan just minum macam tu je tao . Maybe sesetengah orang akan anggap its disgusting or w'ever , tapi bagi aku memang sedap ! Teruskan membaca .


1 - Jus tomato + coke
Kalau korang ada baca entri sebelum2 ni pasal cara aku makan tomato tu kan , oke ni cara terbaru aku . Masa korang na buat jus tomato tu , lepas dah bubuh semua tomato dlm blender , gantikan air masak dgn coke  . Ta payah bubuh gula . Lepas tu blend n minum . Wow ! Sedap wa cakap lu . Now we have coke berperisa tomato - Toke !

2 - Biskut oreo + coke
Aku prefer vanilla coke utk cara ni . Tapi coke biasa pun oke . Cara ni biasa je , just cecah kan oreo dlm coke . Macam dalam iklan tu kan , putar , jilat dan celup tu . Kali ni yg part last tu celupkan kedalam coke . Pastikan oreo tu kembang dalam coke , baru best !

3 - Koko krunch + coke
Oke , yg ni aku baru cuba pagi tadi . Disebabkan susu takde , aku try masukkan koko krunch duo yg aku baru bli tu dalam air coke aku . Ta sangka plak sedap ! Lepas habis makan , minum plak coke yg tertinggal tu . Slurrppp ~

Oke , jangan komen cakap aku ni pelik . Kita kena kreatif dalam hidup oke . Korang patut cuba sebelum cakap sesuatu yang bukan2 . Tapi kalau ta sedap or sakit perut jangan salahkan aku . Aku buat takde plak kesan sampingan . Kalau korang sakit la kan , maybe perut korang terkena food shock (?) sebab tu sakit kot .

Dan sorry aku ta dapat sediakan gambar or apa2 yg membuktikan aku betul2 buat benda kat atas ni . Ta sempat la plak na snap time menikmati coke tu kan . Oke , adios !

11 ulasan:

  1. Tanpa Nama16/1/12 1:31 PG

    woahh its kinda weird haha .
    btw i think im gonna try the 2nd one , n the 3rd one also sounds great .
    haha u nie kreatif terlebih laa pulak . hehe
    -farra momoi ayeen-

    BalasPadam
  2. aku macam nak try buat tomato tu doo. HAHA

    BalasPadam
  3. bagi aku..yg 3 tu yg buat aku teliaq ayaq liuq...sllrrrppp~

    BalasPadam
  4. macam best je coke berperisa tomato tu...bleh jadi menu berbuka!

    BalasPadam