03 Disember 2012

My Super Boring Life

1st of all , korang dah baca tajuk entri ni kan . So semestinya entri ni sgt memboringkan . So sila sediakan bantal semasa membaca . Mana tawu , takut tertido pulak kan .


Actually aku mula jadi macam ni bila kawan2 baik aku da berubah . secara tiba2 diorang jadi orang yg membosankan . idk why . mungkin sebab diorang da mula bercinta .

kalau dulu aku ajak buat apa2 or gi mana2 bole je . tapi sekarang , semua tanak . bila aku na buat kerja gila , siap ceramah aku lagi kata 'bole ta jangan amik risiko?' . bitch , life without risk is never fun ! habes tu aku na teruskan hidup kat garisan yg selamat je la ? wtf ?

so disebabkan diorang da mula berubah , aku pun akan mula berubah jadi orang yg membosankan . lets see hows it gonna happen .

oh btw aku da aktifkan balik fb 1st aku . tapi thats not mean aku akan aktif di-fb balik . aku aktif di twitter okay . rajin2 follow lah aku ea . link ada kat sebelah kanan blog . adios !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan