05 Disember 2012

What I Scared The Most ?

Or dalam BM , apa yang paling aku takut ? Dah lama ta buat entri macam ni . Sebelum ni buat entri pasal sebab aku hepi n marah , kali ni pasal benda or perkara yang paling aku takut .

Bunga apakah ini ?

 1 - Orang gila !
Aku memang trauma dgn orang gila . Ada peristiwa aku masa kecik , aku kena lempar dengan orang gila ! Aku tak cerita dekat mak aku pun sebab takot sangat !  Sampai sekarang aku kalau nampak orang gila , ketar satu badan .

2 - Charlie Chaplin
OMG ! Paling aku gerun tengok misai dya ! Nak tau kenapa aku takut ? Dulu masa kecik2 aku pernah tengok cita ni malam2 sampai termimpi2 ! Sampai sekarang ni aku masih lagi ingat mimpi tu . NO ! oh dan juga orang kerdil .

3 - Haiwan yg lembik !
Macam ulat or siput babi or cicak . Kalau aku tgk badan dya bergerak2 , terus bulu roma aku naik , yuck !

4 - Penjuru dinding yang kotor
Its weird that i have this kind of fear .

5 - Babies or kanak2 yg hyper aktif
Babies are so fluffy . its easy to break . i dont wanna be a baby killer !

6 - Tempat tinggi
Yeah , im scared of height . so what ? semestinya bukan aku sorang je okay .

Cant think of anything else right now . lagipun kalau aku bocor semua rahsia aku mana bole ! lol . yg pasti semua orang ada fobia masing2 . just learn to fight the fear , u'll be okay . nasihat tu pun aku patut tujukan untuk diri sendiri . aha ! adios !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan