16 Mac 2011

Aku Gembira Bila ...

Gembira ? Yeaaaay~ Wah , over la pulak ! Korang hepi tak ari ni ? Harap2 hepi like crazy la ok ! Apa yang membuatkan korang hepi ?

Ini bukan hepi , ni gedix !

Aku hepi bila... 

1 - Bila dapat outing dengan kawan2 rapat
Waaa ~ Memang best gile . Kuar gi window shopping . Kuar gedix2 cuci mata . Kawan2 yang tak akan ignore kita sepanjang kita kuar bersama2 diorang . Baru la kita takkan rasa tersisih .

2 - Bila aku senyum dekat someone + dia balas balik senyuman kat aku
Atau bila dia senyum kat aku , semestinya aku akan balas balik walaupun aku tak kenal dia . Mesti korang pernah dengar lagu 'Senyum' nyanyian Najwa & Malique kan ? Aku suka lagu tu walaupun sekejap je coz agak membosankan lepas dengar lama2 . Salah satu rangkap dalam lagu tu : 'Kalau semua orang senyum , dunia tiada penyakit ~ " . So kalau korang terserempak dengan aku kat luar , senyum la kat aku ok !

3 - Bila dapat duit
Duit yang banyak ! Untuk makluman semua ,aku seorang yang boros . Dapat je duit mesti aku akan terpikir nak beli outfit baru . LOL ~

4 - Bila aku rasa aku paling vogue
Lalala ~ Mesti ramai mata yang pandang kan ... Hahaha ~

5 - Bila ada orang betul2 ikhlas nak kawan dengan aku
Aku sebenarnya tak kesah langsung pasal rupa paras . Nak kawan dengan aku ? Ok jep . Janji boleh masuk dengan aku + open minded . Tak nak la kawan yang tak paham bila aku buat lawak . Tak nak la seseorang yang pandang aku pelik bila aku buat sesuatu yang over . Kawan yang boleh bergelak sama2 .

6 - Bila ada orang hargai apa yang aku buat
Macamana perasaan korang bila usaha kita dihargai + dikenang ? Mesti la bangga gila kan ...

7 - Bila dapat tido sepuas2nya dalam bilik sendiri
ZZZZ ~ Boleh bermimpi apa saja yang aku nak termasukla yang basah2 ... Opss !

8 - Bila dapat dengar lagu2 feveret aku
Nanti mula la aku berangan yang bukan2 . Aku mudah ter-imaginasi bila dengar lagu2 yang mengasyikkan . Whoa , ayat tak boleh blah ! Macam poyo je kan ...

9 - Bila aku menang dalam sesuatu perkara
Sapa tak hepi bila menang kan ?  Tambah2 dalam pergaduhan . Tapi sebenarnya aku tak kisah sangat pasal kemenangan ni sebab aku masih boleh menang dalam kekalahan . Hahaha ~ 

10 - Bila bangun pagi2 + mengadap cermin + nampak diri macam cun je
Hahaha ~ Untuk pengetahuan korang , pernah sekali tu aku bangun pagi je terus tengok cermin & perati muka aku selama dua jam sambil nyanyi2 " Mirror2 on da wall , whos the flyest in this world ? Never mind ,I AM! " . Wah .. Penuh keyakinan gitu . Bangun pukul 11 , tapi keluar bilik pukul 1 . Bising giler mak aku . 

Jadi , apa yang boleh buat korang hepi ? Keep on doing it !

2 ulasan:

  1. SALAM

    WOW banyak juga..
    best kesemuanya...:)

    BalasPadam
  2. Hahah
    Sebenarnya bnyak lagi tapi yang len2 tu agak privasi.
    LOL

    BalasPadam