15 Mac 2011

Hari ni Facebook Nak Ditutup ke?

Korang yang gila ber-fb mesti menanti2 saat2 ni kan ? Ye la , kalau fb dah nak ditutup , matilah korang kan ... Kalau korang ada baca or tengok berita2 yang sebelum ni pasal fb , kerajaan M'sia ada cakap yang diorang nak tutup / sekat fb ni kat M'sia . Dan tarikhnya adalah 15 Mac 2011 iaitu hari ni .


Akan di disekat ? Nooooo~!!!




I've been thinking a lot lately , betul ke diorang nak sekat fb ni ? FB boleh dikatakan kepentingan bagi sesetengah manusia tau tak . Nak protes sesuatu , buat page kat fb . Nak mintak sokongan untuk nak buat sesuatu , buat page kat fb . Macamana kalau fb dah tak boleh digunakan lagi ? Rasanya boleh bunuh diri kot ? Erkk , harap2 tak la macam tu .

Kalau korang perasan , baru2 ni fb semakin slow kan ? Agak2nya kerajaan M'sia memang betol2 serius nak sekat fb kot ? Bagi aku , fb memang penting untuk aku nak berhubung dengan kawan2 aku yang stay jauh2 . Nak call takda kredit , so ber-fb la kami . FB gak adalah tempat untuk aku meng-update pasal diri aku . So tak payah la susah2 nak terangkan nanti kat luar . Kalau diorang tanya , jawab je 'Tengok kat fb' . Hahaha~

So hari ni dikatakan hari akhir fb di M'sia . Kita tunggu sampai pukul 12.00 AM jap lagi & tengok apa yang berlaku ok~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan