11 Februari 2011

Ashlee Simpson & Pete Wentz Akhirnya Bercerai?!

Whoa~ Ini first time aku tulis pasal selebriti. Aku tulis sebab aku tak percaya dengan berita ni. Artis feveret aku,Ashlee Simpson akhirnya nak bercerai dengan suami dia????

Dua hari sebelum Ash memfailkan penceraian



9 Februari 2011 , menurut TMZ.com Ashlee memfailkan penceraian terhadap suaminya,Pete Wentz atas sebab konflik dan tidak mungkin akan berbaik semula. Tapi banyak jugak orang cakap yang Ash tak tahan dengan perangai Pete yang suka berparti.Yela,kalau korang sebagai pompuan pun mesti marah kan suami korang asyik kat luar je,kalau pegi masjid ke hapa ke takpe jugak,ni pergi parti. Lagi la bertambah marahnya kan....

Bersama tu jugak,Ash meminta supaya anaknya,Bronx Mowgli Wentz diletakkan dibawah jagaan suaminya. Nah,hambek kau! Selama ni aku penat2 jaga,giliran kau pulak. Haha..

Aku memang mula2 tak percaya pasal berita ni. Yela,Ash siap tukar nama dia dari Ashlee Simpson jadi Ashlee Simpson-Wentz dah. Tup2 lepas 3 tahun bercerai. So sekarang dah jadi Ashlee Simpson balik. Tapi TMZ.com siap ada bukti tunjuk dokumen penceraian lagi. Memang aku terkejut gilalah.

Latest news,Ash bagitau JustJared.com yang diorang akan still berkawan demi kebaikan anak2 dia. Hm,ok la tu. Anak tanpa mak or bapa memang payah. Takut2 bila besar nanti jadi yang tak diingini plak kes tak cukup kasih sayang.

Aku kat sini sebenarnya agak hepi dengan berita ni. Tak baiknya aku,huhu~ Tapi bila pikir2 balik,album Ash,Bittersweet World jadi tak hit sebab dia kahwin+dapat anak. Dia tak sempat nak buat tour untuk nak promosikan album tu. Lepas tu dia jadi macam kurang mendapat perhatian media. Sekarang ni bila dah bercerai senang sikit dia nak fokus dekat kerjaya dia. Aku harap Ash akan balik ke persada seni suara dan buat single yang akan meletop macam 'Pieces Of Me' dulu.

Ok,aku akhiri entri dengan lagu sedih Ash,Beautifully Broken. Lagu yang menunjukkan seseorang yang broken tapi pasrah dengan apa yang berlaku dan tak kisah menonjolkan kesedihannya.

BEAUTIFULLY BROKEN by ASHLEE SIMPSON

It seems like yesterday that my world fell from the sky
It seems like yesterday I didn't know how hard I could cry
It feels like tomorrow I may not get by
But I will try
I will try
Wipe the tears from my eyes

[chorus]
I'm beautifully broken
And I don't mind if you know it
I'm beautifully broken
And I don't care if I show it

Everyday is a new day
I'm reminded of my past
Every time there's another storm
I know that it won't last
Every moment I'm filled with hope 'cause I get another chance
But I will try
I will try
Got nothing left to hide

[chorus]
I'm beautifully broken
And I don't mind if you know it
I'm beautifully broken
And I don't care if i show it

Without the highs and the lows
Where would we go
Where would we go

[chorus]
I'm beautifully broken
And I don't mind if you know it
I'm beautifully broken
And I don't care if i show it

I, I am beautifully broken
I am beautifully broken
I'm beautifully broken
And I don't care if i show it




DOWNLOAD : 4shared


Ash is always will be my diva~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan