28 Mei 2011

Final Exam Dah Tamat !

Giler sial line lembab nak mamposss ! Opsss , termula entri macam ni plak .. Maaf ! (-_-")

Finally final exam aku dah habes . Yeayy ~ Tapi tak boleh nak hepi sangat sebab cuti kejap jer .. Eh , tapi duit pinjaman MARA aku dah nak dapat . YEAYY!!! Shopping lagi !!! Haha !

Btw , hari aku balik ni kolej aku da amik budak2 baru , Intake untuk bulan Jun 2011 . I hope some of them are CUTIES~! LOL

Anyway , bila exam dah habis ni , lega sikit . Next update , aku nak tulis entri pasal fesyen polka dot . Apa polka dot ? Ala , tak kan tak tau kot ? Kan trend sekarang ni... Tunggu ye ~

Hah , 1 lagi . Aku nak tanya sikit . Ermm cuba tengok ni :





Ok , ni senarai kawan2 aku muncul bila aku klik PROFILE . Apa yang aku nak tanya , macamana FB boleh display diorang ni ? FB memang pandai , boleh tau orang yang aku kenal & tak kenal . Orang yang aku kenal selalu naik kat sini . Tapi yang aku hairan , Darius Muhammad + Tiada Yang Setia tu . Padahal aku tak pernah chat dengan dia pun . Yang lain2 pun kurang chat , tapi aku kenal dalam dunia realiti . Darius + TYS tu aku tak kenal pun . Adakah ini maknanya dia selalu usha profile aku ? Or what ? Haha , bukan aku tak suka , just bertanya je . Someone please jawab ~ Ok , ADIOS!


~ NA ~

4 ulasan:

  1. Aduhai Terkadang Aku Jemu Dengan Peperiksaan Haha

    ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??

    jenis jenis kereta mpv

    BalasPadam
  2. tapi daripada exam dengan kelas baik exam kan ? haha

    BalasPadam
  3. Ekal : Haha , kebetulan ???

    BalasPadam