14 Jun 2012

Catch Me When I Fall

Just a simple note . Regarding about my life right now . Feel so empty right now . Dah takde kawan yang bole aku nak ajak buat kerja gila . Setiap hari bangun buat benda yang sama . Even kawan2 aku pun kadang2 layan aku macam aku takde kat situ . Some bitch always try to steal my spotlight . Apa aku boleh buat cuma abaikan je benda tu . Sebab aku memang langsung tak kesah . Yeah , i dont care .

Tapi hidup aku sekarang , im hoping and waiting for someone crazy to enter my life right now . Ta kesah la lelaki ke perempuan . Aku na hidup lama aku balik . Kuar malam dengan kawan aku . Do some crazy stuff . Lepak tepi jalan tengok bintang sambil borak2 kosong . Tido tepi jalan . Dont ever judge me . I have fun doing that .

Is not that i dont have friends right now , tapi aku still rasa kosong . Seriously , i dont even have any bestfriend right now . Pernah ada , tapi aku rasa dya dah bosan dengan aku . I mean , how can i know bout his problem kalau dya sendiri ta bagitau ? Aku tau yang dya ada masalah . But c'mon , kadang2 ada masalah yang kita ta boleh na kongsi dengan orang lain . Macam masalah peribadi . So aku ta suka na bersedih atas masalah macam tu .

My family ? Dont make me even start bout them . Takde sapa dalam family aku kenal sapa aku . Aku pun malas na masuk campur hidup diorang sekarang . They got their own life . Dapat tawu diorang hepi sudah .

Akhir sekali , yep , im waiting for someone crazy to cheer me up . And i wanna travel around the world . Bye .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan